Equitrac Office е интелигентно решение за управление на печата, което осигурява контрол, удобство и избор за пълно поддържане на променящите се изисквания на потребителите, като същевременно намалява ИТ сложността. Той осигурява на крайните потребители сигурен мобилен работен поток за печат, като същевременно контролира разходите и опростява администрирането на устройствата. Equitrac Office позволява лесен достъп до устройства и услуги с еднократна регистрация, персонални опашки за печат, за да се максимизира сигурността и мобилността на документите, както и правила за създаване на рентабилно поведение при печат.
Основни характеристики
- Проследете как се използват принтери и копирни машини и от кого
- Анализирайте кои устройства са прекалено или недостатъчно използвани и разпознайте периодите на пикова употреба
- Разпределете разходите по департаменти, разходен център, проект или клиент
- Контролирайте кой може да използва определени устройства, как ги използват и колко ги използват
- Интегрирайте се безпроблемно в текущата си ИТ инфраструктура. Работи с всички ваши мрежови принтери, копирни машини и многофункционални устройства
- Мащабирайте от малки, еднопотребителски офиси до предприятия с множество локации с хиляди устройства и потребители
Extensible Interface Platform – подходящите устройства с марка Xerox позволяват тези функции на Equitrac Office:
- Сигурният, мобилен печат позволява на потребителите да печатат безопасно своите задания за печат на всяко устройство с активиран EIP
- Не е необходим допълнителен хардуер, защото въвеждането на потребителски идентификатор и код за таксуване се извършва директно в потребителския интерфейс на Xerox
- Наблюдавайте, измервайте и управлявайте разходите за печат, за да наложите квоти за цветен печат, както и други правила за печат/копиране, а също и за да проследявате и отчитате разходите за използване от отделни групи, отдели или други групи потребители - всичко това чрез използване на същите потребителски данни, използвани за достъп до вашето устройство Xerox
- I-Queue позволява избора на една опашка за печат и универсален драйвер за всички задачи, които да бъдат сигурно пуснати на дадено МФУ, независимо от вида му и мястото му в мрежата
- С уеб-базирания System Manager администраторите могат бързо и лесно да поддържат актуални списъците за таксуване с потребители и отдели и кодовете за таксуване чрез интернет
- Функцията Mobile Web позволява на потребителите да печатат документи от мобилни устройства
- Capture and Send (Заснемане и изпращане) позволява на потребителите да улавят информация на хартиен носител и да я трансформират и насочват към различни дестинации
Откриването на това колко харчи вашата организация за печат и копиране е от съществено значение за управлението на разходите за бизнеса и увеличаването на възвръщаемостта на инвестициите (ROI). В същото време трябва да поддържате високата производителност, за да постигнете най-високата стойност.
Ключови предизвикателства
- Губите време, пари и ресурси поради неефективно отпечатване и копиране
- По-високи разходи за оборудване поради неефективно използване на съществуващото оборудване и презапасяване с ново оборудване
- Неефективно използване на цветен печат за работни места, които не се нуждаят от него или за цели, несвързани с работата
- Неточно разпределение на разходите поради неизвестно използване на оборудване от различни отдели или разходни центрове
- Пробив в сигурността поради конфиденциални или чувствителни непотърсени разпечатки, разхвърляни в офиса
- Изгубена производителност чрез използването на инструменти за контрол на разходите, които са трудни за използване, внедряване и поддържане
- Източване на ресурсите за ИТ поддръжка с прекомерни обаждания в хелпдеск центъра, свързани с печата
- Прекомерно потребление на природни ресурси поради лошо управление на печата и копирането
Equitrac Office използва прости, но мощни инструменти, за да ви помогне да спечелите контрол и да подобрите утилизацията на наличните Ви принтери и копирни машини и да поддържате целия си офис продуктивен.
- Увеличете възстановяването на разходите чрез точно таксуване на документи към отделите или кодовете на разходните центрове
- Контролирайте достъпа за да намалите отпадъците, като определите кой може да отпечатва или копира, на кои устройства и колко
- Поддържайте сигурността и поверителността, като изисквате потребителите да принтират на устройствата, след като въведат своя ПИН код
- Увеличете производителността на служителите, като позволите на потребителите да печата документи по-близо до мястото, където те са необходими и да избягват устройства, които не работят
- Получете нов поглед върху операциите си за печат чрез подробни отчети за дейността по потребител, отдел, код за разпределение или устройство
- Ускорете възвръщаемостта на инвестициите с централизирано администриране на оборудването за намаляване на изискванията за ИТ ресурси, подобряване на нивото на обслужване и намаляване на търсенето на помощни бюра
- Опазване на околната среда чрез намаляване на потреблението на природни ресурси
Защо да изберем Xerox
- По-лесен процес на закупуване от конкуренцията, защото вашият представител на Xerox ще се справи както с хардуерните, така и със софтуерните нужди
- По-бързо решаване на проблеми с една точка за контакт за хардуерна и / или софтуерна поддръжка