< >

Xerox DocuShare Flex

Цялостно облачно решение за управление на съдържанието за малкия и среден бизнес и корпоративните отдели
ЗАПИТВАНЕ
ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Xerox® DocuShare® Flex Flex е базирано на облак решение за управление на съдържанието, което позволява на вашата организация да записва, извлича и обработва информация, превръщайки го в използваем интелект, така че да работите по-рационално, по-бързо и по-продуктивно.

DocuShare® Flex предлага всички възможности на основно хранилище, от които малките и средни предприятия (МСП) може да се нуждаят, като например управление на файл и задача. Flex също така предоставя разширени възможности за подпомагане на отдели в по-големите организации, като пояснение и редактиране на документ, автоматизиране на бизнес процес и връзка с бизнес системи.

Основни характеристики:

  • Налична в изцяло нова платформа за облачни услуги, система DocuShare, подобрена и базирана на SaaS, която се управлява лесно, достъпна е и е лесна за администриране
  • Сканиране към облака и интелигентен онлайн преглед на документа, с пояснение, редактиране на поверителна информация и търсене в база данни за интелигентно маркиране на документи
  • Интуитивни инструменти за бизнес потребители за автоматизиране на ежедневните процеси, интегрирани в бизнес системите
  • Опции за персонално или споделено лицензиране на потребители и криптиране на съдържанието за допълнителна сигурност на данните
  • Допълнителен модул за автоматизирано сканиране и съхраняване от МФУ на Xerox, мобилни устройства, чрез качване или drag-and-drop от работния плот


Работното място днес се превръща в едно наистина цифрово и мобилно работно място. Фирмите, без значение от размера им, ежедневно се борят с управлението на електронни и хартиени документи, съдържание и задачи, и са изправени пред голям натиск да осигурят дигитален достъп за клиентите и техните бизнес изисквания и за служителите, извършващи ежедневната работа.

Ключови предизвикателства

  • Според международната асоциация за управление на корпоративното съдържание - AIIM фирмите работят с все повече хартиени и електронни документи.
  • Записването на това съдържание и извличането на данни от него е предизвикателство.
  • Малките и средни предприятия и корпоративните отдели трябва да автоматизират базираните на хартия процеси, но им липсват необходимите средства за възприемане на комплексни решения.
  • Според скорошно, поръчано от Xerox изследване, много малки и средни предприятия губят време в изпълнение на задачи с хартия, и имат за цел да подобрят ефективността.
ЗАПИТВАНЕ ЗА Xerox DocuShare Flex
ОЩЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ Софтуер за управление на печата
  • Xerox ConnectKey за DocuShare

    Лесно и интуитивно сканиране директно към вашите бизнес процесите
  • Xerox Easy Translator Service

    Превеждайте между повече от 40 езика за секунди
  • Xerox DocuShare Flex

    Цялостно облачно решение за управление на съдържанието за малкия и среден бизнес и корпоративните отдели
  • Equitrac Office

    Усъвършенстван контрол на разходите за документи
  • Xerox Workplace Suite

    Базирано на сървър управление на печата на място, както и мобилен достъп до печатното ви оборудване, със стандарт за сигурност, удобство и данни за употребата, които ви помагат да отключите производителността и да намалите разходите.
  • Xerox Workplace Cloud

    Нашето лесно за употреба и неизискващо непрекъсната IT поддръжка решение Xerox Workplace Cloud елиминира притесненията относно сигурността и в същото време ви предлага удобство, данни за употребата, както и проследяване и контрол на цялостното ви печатно оборудване.