DocuShare, вашето решение за дигитална производителност, помага на хиляди организации да работят по-ефективно - независимо от размера на вашата организация - от малките до средните предприятия (МСП) до предприятията:
• улавяне, индексиране и съхраняване на неструктурирано и структурирано съдържание, за да се улесни използването и автоматизацията надолу по веригата.
• категоризиране, организиране и управление на жизнения цикъл на най-важното ви бизнес съдържание.
• Насърчаване на комуникацията чрез инструменти за сътрудничество на ниво съдържание.
• Автоматизиране на бизнес процесите с интензивно използване на данни за ефективно и точно вземане на решения.
• Подобряване на сигурността на чувствителни данни чрез потребителски и групов достъп и автоматизиране на запазването им и разпореждането с тях.
• Достъп до критично за бизнеса съдържание както онлайн, така и офлайн, чрез десктоп и мобилни устройства - на място или в облака.
• Лесно свързване с ERP и други системи, позволявайки автоматизирани решения, ориентирани към данни.
• Плътна интеграция с мултифункционалните принтери Xerox за цялостна трансформация от хартиена към дигитална среда.
DocuShare скалира до десетки милиони документи и може да поддържа десетки хиляди потребители всеки ден.
Основни характеристики
• Автоматизация на бизнес процесите: използване на дигитални работни процеси и електронни формуляри (E-Forms) за широк спектър от бизнес процеси, като задължения, нови служители, управление на договори и годишни регистрации на студенти. Намалете времето за обработка от дни до минути, подобрявайки ефективността, точността и крайния резултат.
• Управление на съдържанието: Дайте възможност на упълномощените потребители да имат сигурен достъп, споделяне и автоматизиране на критична бизнес информация от всяко място, по всяко време.
• Мобилна производителност: Използвайте отзивчивия уеб интерфейс за лесно използване на десктоп, уеб и мобилни смартфони и таблети и използвайте безплатния мобилен клиент за достъп до управление, споделяне и отпечатване на съдържание от всяко устройство с Android или iOS.
• Управление и управление на жизнения цикъл: Защита и запазване на важна бизнес информация и получаване на видимост за това кой какво е направил, кога, с вашето съдържание.
• Интелигентно сканиране: Автоматизирайте миграцията от хартиен към дигитален носител с Xerox ConnectKey за DocuShare за тясна интеграция с многофункционалните устройства Xerox и просто, едноетапно сканиране към работни потоци или с Enterprise Capture за разширено изобразяване и разпознаване.
• Сътрудничество: Използвайте работните пространства на екипа, електронната поща и социалното сътрудничество, за да работите по-ефективно, вътре и извън организацията.
• Управление на съдържанието в облака: услугата Xerox® DocuShare Private Cloud предлага проста, сигурна, базирана на облак споделяне на файлове и напълно автоматизирани бизнес решения в частна, индустриално-съвместима облачна инфраструктура.