Продукти:

Бизнес решения

Производствени решения

Софтуер

Офис решения

Услуги

 

 

Цените  са в лева, без ДДС!

 

За всички  продукти над  1500 лв без ДДС, поръчани през сайта, транспортът е безплатен!!

Новини:

Райс ЕООД с отличие от XEROX "Партньор на 2017та"

РАЙС и XEROX представиха пред шуменския бизнес портфолио от решения за управление на печат и за защита на личните данни в документацията

FUJIFILM Holdings и Корпорация Xerox обявиха споразумение за обединение на дългогодишното съвместно предприятие Fuji Xerox с Xerox

Райс ЕООД стана акредитиран партньор на Xerox за България в предлагането на Managed Print Services (MPS) – Управляеми услуги за печат

Xerox прави мастилено-струйните принтери достъпни за повече доставчици на печатни услуги

KBA и Xerox се насочват към пазара на опаковки от картон с 40-инчова дигитална листова преса

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Колко интелигентно може да бъде едно мултифункционално устройство в действителност?

Gartner обяви Xerox за лидер в световния си доклад

Xerox® Color C60 Printer спечели наградата „PRO“ на Buyers Laboratory

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Лидер в надпреварата: Xerox води класацията в доклада на Quocirca за пазара на управляемите печатни услуги (MPS) за шеста поредна година

Виж всички новини
Начало > Софтуер > Софтуер за управление на работните потоци

Xerox DocuShare

 
DocuShare е призната като една от най-гъвкавите, лесни за употреба платформи за управление на съдържанието на пазара днес. Тя позволява на различни потребители рентабилно да споделят, архивират и електронно да обработват широка гама от критично за бизнеса съдържание. Служители, потребители и партньори могат сигурно и лесно да достъпват и обработват информацията денонощно от всеки уеб браузър.

Уеб базираната платформа на DocuShare помага на хиляди малки, средни по размер и големи организации:
спестява значително време и пари, чрез автоматизиране на бизнес процесите
лесно улавя, намира, споделя и управлява цритичната за бизнеса информация
предоставя навременен, сигурен достъп до документи, изображения, видео и друго съдържание
подобрява оперативната ефективност като конвертира хартиените документни хранилища с дигитални архиви с възможност за търсене
ефективно поддържа съответствието на документа по време на целия му живот чрез сигурност и проверка
подходящо се разпорежда със съдържанието чрез възможностите за управление на живота на документа

Основни характеристики

  • Автоматизация на бизнес процесите: Обвързва дигиталните работни потоци с широка гама бизнес процеси като събиране на задълженията, присъединяване на нови служители, управление на договорите и годишна студентска регистрация. Намалява времето за обработка от дни на минути, подобрявайки ефективността, точността и крайния резултат.
  •  Управление на съдържанието: Позволява на оторизирани потребители сигурно да достъпват, споделят и автоматизират критична за бизнеса информация от всякъде и по всяко време.
  •  Управление: защитава и запазва важна бизнес информация и постига видимост върху това кой, какво и кога върши със вашето съдържание
  • Интелигентно улавяне: Автоматизирана миграция от хартия към дигитален носител и подобрена точност на търсенията чрез индексация и употреба на метаданни.
  • Сътрудничество: Леснотата на употреба и бързото приемане позволява на хората за работят заедно по-ефективно.


Цена: Запитване
Изтегли брошура (PDF)
Запитване/поръчка