За втора, поредна година Xerox е лидерът, според отчета „IDC MarketScape 2013 Smart MFP report1”. IDC посочва лидерството на Xerox на пазара в сферата на печатните и копирните услуги и сериозната позиция на компанията при мултифункционалните принтери.

Според отчета, най-сериозното постижение на Xerox през изминалата година е представянето на технологичната платформа ConnectKey® .
 
ConnectKey представлява софтуерна система, вградена в мултифункционалните принтери на Xerox , както и комплект от решения, които отговарят на нарастващата нужда за по-усъвършенствана IT защита между взаимосвързани устройства. Системата предлага възможност за сканиране и качване на документи в облака, включване на важни работни документи директно в работните процеси, улеснен и сигурен печат от всяко мобилно устройство.
 
„Портфолиото на Xerox, и в частност ConnectKey, са свидетелство за изключителната роля, която мултифункционалните принтери имат в съвременната бизнес среда,” казва Keith Kmetz, вицепрезидент „ Imaging, Printing, and Document Solutions Programs” в IDC.
 
Мултифункционалните принтери са в синхрон с управляемите печатни услуги от ново поколение на Xerox
Отчетът подчертава очевидната връзка между технологията ConnectKey и нейното влияние върху предлаганите от Xerox управляеми печатни услуги: „Това е значима оценка – компанията е разпозната като неоспорим лидер на пазара на управляемия печат и управлението на документи, и нейните смарт мултифункционални принтери имат важна роля в предоставянето на тези услуги.”
 
Тристъпковият подход на Xerox при мултифункционалните принтери – оценка и оптимизация; защита и интеграция; автоматизация и улеснение – са ключови в свързването на „хартиения” и „дигиталния” свят. Xerox има повече от 50 софтуерни, сертифицирани решения, полезни за платформата на мултифункционалните принтери, в това число: контрол на разходите, защита, автентикация, управление на устройства, управление на документи, сканиране на документи, решения за факсиране, мобилност, управление на продукти и променливи данни. 
 
„Клиентите ни имаха нужда от решение за високите разходи и неефективните процеси, свързани с управлението на печатните им възможности. Отговорът за тях е ConnectKey и оценката на отчета на IDC e голямо доказателство за това,” каза Douraid Zaghouani, президент „ Channel Partner Operations”, Xerox.
 
Компанията "Concord Hospitality Enterprises" постигна значително спестяване на разходите и увеличение на продуктивността, като един от първите потребители на ConnectKey. Компанията, чийто предмет на дейност е управлението и развитието на хотели, се намира в Роли, Северна Каролина и използва мутифункционални принтери, за да консолидира и конвертира стотици ръчни и хартиени процеси. Бъдещите планове на компанията са нови устройства с ConnectKey да подменят старите, изтичащи договори за оборудване и бъдат инсталирани в нови хотели.