Xerox DocuShare® разширява предложенията си за управление на ресурсите на големи корпорации, като добавя нови и улеснени начини за служителите да управляват потоците на хартия и дигитално съдържание, където и да се намират.
Xerox ConnectKey® за DocuShare е решение  за улесняване на сканирането с една еинствена стъпка и включване на съдържание от твърд носител към потока документи на компанията. Потребителите могат лесно да сканират документи директно в своя DocuShare колекция или папка в Windows чрез Xerox ConnectKey или мултифункционален устройства с  Xerox Extensible Interface Platform, като просто въведат информация за документа в устройството.
DocuShare Mobile допълнително разширява и улеснява процесите за автоматизация на бизнеса, като позволява на служителите да имат достъп, да търсят, да изтеглят и да споделят документи, съхранявани на DocuShare през своето мобилно устройство с iOS и по този начин значително да подобрят ефективността си в случаите, когато не са на работното си място.„Ние се грижим за служителите днес от гледна точка на това да им помагаме да остават продуктивни, където и да се намират – в офиса, у дома или с клиент,“ каза Джон Гонзалес, директор Продуктов мениджмънт и Бизнес развитие, Xerox Content Management. “С лесен достъп и автоматизация на работата големите корпорации могат да повишат качеството на рутинните бизнес процеси, без да претоварват служителите си или да правят компромис с корпоративната сигурност.
В допълнение, Xerox продължава да разширява облачните услуги за управление на съдържанието на DocuShare, които предлагат сигурна хост среда, където организациите могат лесно да обработват и споделят документи.