Продукти:

Бизнес решения

Производствени решения

Софтуер

Офис решения

Услуги

 

 

Цените  са в лева, без ДДС!

 

За всички  продукти над  1500 лв без ДДС, поръчани през сайта, транспортът е безплатен!!

Новини:

Райс ЕООД с отличие от XEROX "Партньор на 2017та"

РАЙС и XEROX представиха пред шуменския бизнес портфолио от решения за управление на печат и за защита на личните данни в документацията

FUJIFILM Holdings и Корпорация Xerox обявиха споразумение за обединение на дългогодишното съвместно предприятие Fuji Xerox с Xerox

Райс ЕООД стана акредитиран партньор на Xerox за България в предлагането на Managed Print Services (MPS) – Управляеми услуги за печат

Xerox прави мастилено-струйните принтери достъпни за повече доставчици на печатни услуги

KBA и Xerox се насочват към пазара на опаковки от картон с 40-инчова дигитална листова преса

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Колко интелигентно може да бъде едно мултифункционално устройство в действителност?

Gartner обяви Xerox за лидер в световния си доклад

Xerox® Color C60 Printer спечели наградата „PRO“ на Buyers Laboratory

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Лидер в надпреварата: Xerox води класацията в доклада на Quocirca за пазара на управляемите печатни услуги (MPS) за шеста поредна година

Виж всички новини
Начало > Софтуер > Софтуер за управление на работните потоци

YSoft® SafeQ®

 
YSoft SafeQ е интелигентно решение за управление на печата което разширява функционалността на многофункционалните принтери и подобрява средата за принтиране във вашата организация. YSoft SafeQ е сървърно базирано приложение което позволява мониторинга и контрола върху цялата система за принтиране. YSoft SafeQ проследва всеки принт и всяко копие - така че вие имате пълен поглед върху това кой принтира, какво се принтира и кои принтери се използват. С YSoft SafeQ вие можете да получите пълното разнообразие от репорти, за да анализирате операциите по принтиране, така че да оптимизирате ресусрсите си за печат, да контролирате разходите и да увеличите удобството за потребителите.

Основни характеристики:

  • Достъп до контрол и подобряване на сигурността
- превенция срещу неоторизирана употреба на МФУ
- позоволява лесна оторизация, оптимизирана за вашата среда: PIN, магнитни карти, потребителски имена
- подобрява удобството и сигурността с функцията Mobile Print която позволява на потребителите да принтират своите документи на всеки принтер във вашата организация - след като се персонализират
  • Точен мониторинг на операциите по принтиране, сканиране и копиране
- получете пълен поглед на всички операции, които се изпълняват на многофункционалните устройства във формат, който най-добре съответства на вашите нужди
- генерирайте "зелени" репорти, които проследяват опазването на природата
- проследявайте разходите на всички нива като разпределяте всеки принтиран или копиран клиент по сметката на съответния клиент - функция специално подпомагаща дейността на адвокатските фирми и други фирми, работещи по проекти
  • Увеличете ефективността и удобството за потребителите
- създайте правила за конкретните потребители и отдели, за да контролирате разходите за принтиране и да се уверите, че принтерите се използват максимално икономично и ефективно. Разпределени права определят дали принтираните заявки са монохромни или цветни, едностранни или двустранни.
- изпращане на заявки за принтиране от всяко място - кола, летище, ресторант, дом. Функцията Mobile Print е революционна - освобождава принтирането от необходимостта от компютър и връзка с локалната мрежа.
  • Управлява заявките за сканиране
- с едно натискане автоматично изпращате документите към своя e-mail inbox без да се налага да въвеждате име, адрес и т.н.
- лесно определяне на работните потоци.

Цена: Запитване
Изтегли брошура (PDF)
Запитване/поръчка