Продукти:

Бизнес решения

Производствени решения

Софтуер

Офис решения

Услуги

 

 

Цените  са в лева, без ДДС!

 

За всички  продукти над  1500 лв без ДДС, поръчани през сайта, транспортът е безплатен!!

Новини:

Райс ЕООД с отличие от XEROX "Партньор на 2017та"

РАЙС и XEROX представиха пред шуменския бизнес портфолио от решения за управление на печат и за защита на личните данни в документацията

FUJIFILM Holdings и Корпорация Xerox обявиха споразумение за обединение на дългогодишното съвместно предприятие Fuji Xerox с Xerox

Райс ЕООД стана акредитиран партньор на Xerox за България в предлагането на Managed Print Services (MPS) – Управляеми услуги за печат

Xerox прави мастилено-струйните принтери достъпни за повече доставчици на печатни услуги

KBA и Xerox се насочват към пазара на опаковки от картон с 40-инчова дигитална листова преса

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Колко интелигентно може да бъде едно мултифункционално устройство в действителност?

Gartner обяви Xerox за лидер в световния си доклад

Xerox® Color C60 Printer спечели наградата „PRO“ на Buyers Laboratory

Xerox е лидер в услугите за управление на работните потоци според новия доклад на IDC MarketScape

Лидер в надпреварата: Xerox води класацията в доклада на Quocirca за пазара на управляемите печатни услуги (MPS) за шеста поредна година

Виж всички новини
Начало > Софтуер > Софтуер за управление на работните потоци

Xerox® ConnectKey™ for SharePoint®

 
Дори и в тази цифрова ера много фирми продължават да се борят с начините чрез които да управляват всички хартиени документи, които са създадени или пристигат по поща или факс ежедневно. Много офиси използват сложни, много стъпкови процеси, така че тези документи да бъдат "прихванати" и архивирани в документните хранилища. Една от причините е, че в много бизнеси все още вярват, че автоматизацията на документния поток е твърде скъпа, сложна и времеемка. Xerox ConnectKey for SharePoint променя всичко това като предоставя високопродуктивно решение за работните потоци, което е лесно за настройка и лесно за употреба - и още по-лесно за Вашия бюджет.

Xerox ConnectKey for SharePoint опростява и рационализира начина по който се сканират, улавят и съхраняват вашите хартиени документи. Използвайки вашето многофункционално устройство Xerox вие можете да насочвате документите директно до точната папка за съхранение, точно както бихте го направили и чрез вашия персонален компютър. Чрез многофункционалното устройство вие можете да достигнете до папката, да дадете име на документа и да добавите индекс с ключова инофрмация преди да сканирате. ConnectKey е правилното решение за всеки офис, които се нуждае от архив и споделяне на хартиени документи.

Основни функции

Простота: лесно за настройка, употреба и поддръжка
  • лесната настройка ви позвоялва да стартирате бързо;
  • процедурата за настройка ви позовлява да видите вашите папки за съхранение и с един клик на мишката да ги добавите към потребителския интерфейс на панела на вашето многофункционално устройство Xerox;
  • пълна интеграция със средата на SharePoint така че ползването от страна на потребителя е същото като това на персоналния му компютър
  • изключително улеснява създаването на документа и неговото направление в работния поток с динамичното браузене в папките така че вашите документи могат да бъдат именовани, индексирани и изпратени към желаната локация от самото многофункционално устройство;
  • поддържа интиуитвния "Scan to Home" работен поток, позволявайки на офис служителите да сканират към техните "home" директории;
  •  
  • идеално мащабиран за малки и средни по размер бизнеси.

Интелигентност: автоматична актуализация на работния поток
  •  
  • създава PDF документи с възможност за търсене докато вие сканирате, така че критичната за бознеса информация може да бъде намерена за нуждите на клиентски запитвания, одити по съответствие или каквото и да било друго, което изисква бързото и точно възстановяване на информацията
  • точно дигитализиране на вашите Microsoft Word и Excel файлове, така че да спестите време и да подобрите документното сътрудничество сред вашия офисен персонал;
  • "Ready-Now" работните потоци гарантират, че вашето многофункционално устройство е винаги актуално. Когато се правят промени в хранилища на документи на сървъра, те се отразяват автоматично и на многофункционалното устройство.


Цена: Запитване
Изтегли брошура (PDF)
Запитване/поръчка