Xerox представи три нови решения, които подобряват работата в различни бизнес сектори – серията копир-принтери и принтери D136, печатната преса iGen 150 и добавената функционалност на Circle от компанията на XeroxXMPie за автоматизирано управление на кросмедийни кампании.
 
Новите черно-бели устройства XeroxD136 са идеални за печат на транзакционни документи, книги и упътвания. Със серията копир-принтери и принтери потребителите могат да избират скорост на печата, както и сървърни и завършващи опции, които да отговарят на специфичните им нужди. Устройствата са създадени, за да се впишат във всяка печатна среда, като разширените им възможности предлагат повече разнообразие за приложение – от стикери за прозорци до визитни картички и магнити.
 
Улеснена работа
Копир-принтерът D136 може да бъде свързан със сървъра Xerox EX, захранван от Fiery, който разполага със спектрофотометър, калибриращ принтера, за да осигури плавен, плътен градиент. Освен това, за устройствата е достъпен и FreeFlow® Print Server от Xerox.
 
Постоянно качество на изображенията
Xerox D136 използва EA Toner и печата при разделителна способност от 2400х2400 точки, което означава, че текст, снимки и графики се пресъздават консистентно – с ясни полутонове и плътно черно. Освен това, тонерът придава на разпечатките професионален матиращ завършек.
  
Скорост и продуктивност
Новите машини работят със скорост от 136 стр./мин. и разполагат с високо капацитетни захранващи механизми, така че да се справят с различни типове хартия и да осигуряват възможност за по-големи обеми на печат.
 
Традиционно Xerox държи да предлага на потребителите възможности, гарантиращи безкомпромисно качество и, чрез които бизнесът да увеличи своята продуктивност. Ето защо този месец компанията представя още едно решение, посветено на това - новата преса iGen 150, която елиминира съмненията за качеството на картината и помага за конвертирането на повече аналогови задачи към дигитални. iGen 150 предлага избор от екрани, като така дава на специалистите пълен контрол, независимо от броя на гафичните елементи като снимки, текст, цветове и изображения. Същевременно нова технология в пресата, наречена Object Oriented Half Toning, прави изображенията и текста по-меки или по-отчетливи в зависимост от конкретната необходимост. С iGen 150 професионалистите могат да увеличат продуктивността си с около 25%, благодарение на по-малкото време, отделено за препечат, качество на контрола и настройки. За да бъде картината идеална, системата за печат на новата преса с разделителна способност 2400х2400dpi дава повече визуална информация на квадратен сантиметър и по този начин подобрява детайлите. Освен това, автоматизирана система за предаване на изображенията върху хартия елиминира ръчните настройки за размери до 26 инча и така спестява време, а трансферът с една контактна точка печата до 150 стр./мин. По този начин професионалистите спестяват важно време, без да правят компромис с качеството.
 
Третото предложение за по-продуктивен бизнес идва от XMPie®, компания на Xerox, която е водещ доставчик на софтуер за управление на индивидуализирани комуникации (ICM) и иноватор при софтуера за 1:1 кросмедийни кампании. Компанията представя Campaign Automation – добавена възможност към награждаваното решение Circle™ SaaS за 1:1 комуникация през няколко канала. Circle позволява на специалистите да споделят информация, да планират следващите си действия, да виждат примери и реални доказателства за персонализирано съдържание, да работят съвместно при създаването и изпълнението на различни фази от кампаниите и дори да следят резултатите от тях.
 
С новите възможности за автоматизация XMPie разширява Circle, за да го превърне в контролен панел, който позволява планиране на дейности в определени периоди и опция за повтаряемост. Основно преимущество на Campaign Automation е ценовата му ефективност, тъй като решението спомага за намаляване на човекочасовете извън работно време, които обикновено са необходими за стартиране на процеси в конкретни часове. Освен това, новото предложение предлага опция за таргетиране към конкретни групи, определени чрез CRM и според поведението им в определени кампании, което добавя значителна допълнителна стойност за бизнеса.