Xerox е разположен в квадранта на „Визионерите“ в магическия квадрат за съдържателен мениджмънт на предприятията за 2013, създаден от Gartner, Inc. Признанието се присъжда на Xerox заради възможностите на компанията да доставя набор от възможности за управление на фирменото съдържание, включително такива, базирани на облачни услуги.

 „Управлението на данни е интелигентното решение за подобряване на бизнеса, който от своя страна повишава своята продуктивност.” казва Мак Фелдман, президент Large Enterprise Operations в Xerox. „С нашето портфолио от продукти, базирани на облака, работата става по-проста - от медицинските сестри, които имат достъп до клиничния регистър през мобилно устройство, до училищните администратори, които могат да откриват информация за ученик в в сигурна база данни за секунди.”

Платформата на XeroxDocuShare® автоматизира документи и дигитално съдържание, за да опрости начина на работа в различни индустрии като образование, здравеопазване, търговия на дребно, инвестиционно банкиране, застраховки, правителствени и производствени дейности. Допълнителна бързина в изпълението на задачи може да бъде постигната с използването на DocuShare 6.6.1, докато DocuShare Mobile  позволява търсене, редактиране и изтегляне на документи в движение.
 
Xerox Transactional Content Manager е уеб базирана система за управление на съдържание, която придвижва документите през система от контролни точки. SaaS (software as a service) платформата помага на организациите да бъдат по-експедитивни и ускорява процеса на взимане на решения.

ECM  предложенията за индустрията на Xerox подобряват начина за справяне с документи за правни професии, ипотечни и здравни индустрии, както и персонализирани комуникационни стратегии. Подкрепени от иновациите на Xerox, тези предложения включват инструменти за текстови и визуални анализи, както и категоризация и анализ на съдържанието.
  • Xerox Litigation Services осигуряват услуги, технологични и консултантски експертизи за управление на изчисленията при търсене в интернет.
  • Xerox Mortgage Services  позволява на наемодателите и наемателите да подписват електронно, съхраняват и редактират законово обвързващи документи за наем – тази колаборация ускорява значително процеса на одобрение на ипотека.
  • Компанията на Xerox XMPie® осигурява индивидуализирано управление на комуникацията, като предлага StoreFlow™, цялостно Web-to-print решение, което създава и управлява онлайн магазини и маркетинг портали.
  • Xerox Ignite™ Educator Support System е софтуерно решение, което позволява на учителите да оценяват по-бързо материали, написани на ръка от студентите
  • Midas+ Solution Suite  е интегриран сбор от софтуерни приложения за различни нужди - от управление на медицински досиета, през сравнение на данни, до подобряването на работата и редовни отчети.