София, 29 март, 2012 - Xerox (NYSE: XRX) представи интегрирана в мултифункционалните устройства на марката софтуерна система ConnectKey, която отговаря на повишеното използване на мобилни устройства в работния процес и нарастващата нужда от съвременна IT защита на устройства в мрежата.

Общият брой на устройства с внедрен ConnectKey е шестнадесет, в това число новите WorkCentre® 5800 и серията 7800. Всички те ще се възползват от първата интегрирана защита от McAfee в индустрията, която позволява на IT мениджърите да упражняват повече контрол и дава комфорт при употребата на лични устройства в офисна среда. Мултифункционалните устройства с ConnectKey имат допълнителна защита, благодарение на TrustSec на Ciscо, която предпазва при трансфера на данни от и към устройствата.

Свободният Application Programming Interface (API) на ConnectKey, позволява на търговските дилъри, системните интегратори и риселъри да разработват и интегрират приложения на мултифункционалните устройства, без нуждата от допълнителен софтуер.

„ConnectKey беше създаден с една основна цел: да улесни работните процеси, без това да се отразява на нивото на сигурност“, каза Douraid Zaghouani, президент на отдел Партньорски операции в Xerox. “ConnectKey играе ролята на hub, благодарение на който мултифункционалните устройства могат да сканират и качват изображения в облака, да изпращат важни бизнес документи директно в работния поток и да получават задачи за печат от мобилни устройства. Тази иновация на Xerox ще намали главоболията на работното място и ще направи работния процес по-продуктивен.“ 

Улесняване на работата с MFP приложения, достъп до облака и мобилен печат

Решението ConectKey дава на IT специалистите, и на бизнес от всякакъв размер бърз и лесен начин за изпълнение на служебните задължения свързани с печат, в това число:

Стандартно приложение с възможност за персонализиране: Студиото за приложения на Xerox дава опция за доразработване на приложения, които пасват най-добре на конкретния работен процес. Например, специално разработено приложение за животозастрахователна компания може да изпраща сканираните от MFP документи за компенсации директно към системата за плащания.

Достъп до облака: само с един бутон, функцията ConnectKey Share to Cloud изпраща документите към хранилище, като SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere и Salesforce.com. Налична е опция за автоматично превръщане на документите в PDF с опция за търсене, World или Excel.

Връзка към SharePoint: Служителите в офиса могат да търсят, преобразуват и съхраняват документи в SharePoint и други мрежови директории или да съхраняват директно в техния SharePoint My Site или home директории. Тази функция е лесна за използване и поддръжка и много подходяща за малкия и средния бизнес.

Лесна съвместимост към IT инфраструктурата: Както при сървърите, мултифункционалните устройства с ConnectKet могат да бъдат управлявани централно, като по този се настройват и поддържат лесно. Отстраняването на проблеми също може да се извършва от IT специалистите от разстояние. Устройствата предлагат онлайн ръководство и разяснителни видео клипове на предния дисплея.

Разпечатване отвсякъде: Благодарение на Xerox Mobile Print служителите могат да разпечатват от всяко мобилно устройство, без необходимост от специализиран софтуер или приложения. Потребителите имат допълнителното удобство да изберат имплементиране на мобилен печат дори и като облачно-базирано или сайт решение.