Xerox обяви, че разширява функционалните възможности на мултифункционалните устройства, предназначени за офиса чрез подобрения в технологията ConnectKey®. Четиринадесет модела мултифункционални устройства от серията i-Series, базирани на Xerox ConnectKey, са с предварително инсталирани и готови за употреба приложения, които ускоряват бизнес процесите, свързани с документи на хартиен носител и улесняват потребителите да си сътрудничат и да работят по-ефективно.
  
„Представете си МФУ, което може да преведе документ на повече от 35 езика или да бъде персонализирано и съобразено с конкретните бизнес нужди на клиентите“ каза Джим Райз, старши вице президент на Office and Solutions Business Group, Xerox. „Мултифунционалните устройства с ConnectKey от серията i-Series предоставят тези, както и много други услуги. Те позволяват на компаниите да правят много повече от просто отпечатване, сканиране, изпращане на факс и копиране и предоставят на търговските партньори възможност за нови източници на постоянни приходи и нови продажби.“
 
Мултифункционалните устройства, изградени на платформата ConnectKey – комбинация от технология и софтуер, осигуряват важно предимство за малкия и средния бизнес. Xerox неотдавна получи признание от аналитичната компания IDC за своите решения за МФУ с поддръжка на ConnectKey.
 
Разширени функционални възможности на мултифункционалните устройства
Мултифунционалните устройства с ConnectKey от серията i-Series се приспособяват към процесите на компаниите – по време на работа, отдалечено и чрез облака, и по този начин им помагат да бъдат в крак с актуалните тенденции, да се изправят пред днешните предизвикателства, за да не пропускат появилите се възможности:
·         Новото приложение Xerox Easy Translation Service app помага на партньорите и компаниите да си осигуряват приходи от оценения на 38 милиарда щ.д. пазар за езикови услуги и технологии.2 С това първо по рода си решение потребителите могат да сканират документ чрез своето МФУ или да го заснемат с телефона си и да качат изображението в уеб портал. След това услугата може бързо и сигурно да преведе важната за бизнеса информация на повече от 35 езика, давайки на компаниите конкурентно предимство, а на партньорите – възможност за нови източници на приходи.
·         Xerox App Studio 3.0 позволява на търговските партньори да преустроят и приспособят МФУ с помощта на най-обикновени шаблони, които променят и персонализират потребителския интерфейс според специфичните бизнес процеси на клиентите. За по-детайлно персонализиране програмата Personalized Application Builder (PAB) дава възможност на потребителите да се свързват сертифициран разработчик, с цел създаване на по-сложни приложения, които отговарят на специфичните изисквания на работа на клиента.
 
Повишаване на продуктивността на мобилните служители
Според данни на IDC 40% от потребителите на смартфони и 35% от потребителите на таблети не знаят как да отпечатват от устройствата си. Въпреки това мобилният печат ще се увеличи значително през следващите две години в резултат на по-големия достъп до дигитално съдържание за лична и бизнес употреба.3 За да дадат на служителите необходимите инструменти за печат от мобилни устройства, МФУ с ConnectKey от серията i-Series са проектирани с включени приложения за директна употреба от потребителския интерфейс.
·         @PrintByXerox App – безплатно решение за мобилен печат в облак, с което служителите и посетителите могат по сигурен начин да отпечатват на МФУ от всяко мобилно или свързано с мрежа устройство само с имейл адрес, без съдействие от ИТ специалист.
·         Приложението за QR код позволява на потребителите да се свързват с МФУ с поддръжка на ConnectKey чрез най-обикновено сканиране на QR код от телефона или таблета им, за да отпечатват и сканират документи без усилия.
 
По-лесен достъп до услуги в облак чрез приложения
Галерията за приложения Xerox App Gallery е предварително заредена директно в потребителския интерфейс, за да даде на потребителите лесен достъп до голямо разнообразие от приложения на Xerox и партньори.
 
Вече достъпно за iOS и Android, приложението Mobile Link App позволява на потребителите да създават автоматизирани работни потоци с едно докосване на мобилните си устройства. Приложението дава възможност за отдалечено управление на МФУ на Xerox и изпращане на документи по факс, имейл и чрез услуги в облак, като например Box, Dropbox и Google Drive. Новата функция за заснемане на документи чрез използване на камера изравнява и изправя снимки на документи, и позволява на служителите да ги насочват директно към съответните отдели.
 
„За да успеят в днешната бизнес среда, партньорите трябва да са в състояние да осигурят на клиентите си услуги, които не се ограничават само до хардуер“ каза Стефан Нилсон, Главен изпълнителен директор, Foxway International – партньор за разработка на приложения на Xerox. „Като интегрират технологията ConnectKey и облака за приложения на Foxway, създаден чрез програмата PAB, нашите крайни клиенти се възползват от тези разширени способности и нови функционалности.“
 
По-голяма сигурност
Технологията Xerox ConnectKey продължава да предлага защита в реално време от вътрешни и външни заплахи. С използването на  защитен печат и криптирано сканиране и изтриването на задания за печат при включване на устройството, компаниите могат да са сигурни, че документите им остават конфиденциални и  се предпазват от нарушения на сигурността на данните.